به خاطر تو ميروم


مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من

 

با یه ابر همدردی میکنم ...

یک روز به من گفتی عاقل باش اروم باش خودت رو اذیت نکن یادت هست؟

اره خوب یادمه میدونی چرا چون لحظه هام تو بودی یادته بهم گفتی هیچ وقت اشک نریز حالا چرا اینطوری؟

 

 

شب شده بود مثل هرشب اما با یه حس قریب ،احساس میکنم حالا که نیستم داری صدام میکنی.من شاید بهترین نباشم شاید زیباترین نباشم اما بدان عاشق ترینم.

 

 

عاشق تو وجودت رویاهات حرفای زیبای تو همیشه در ذهن من متحرک است.اومدم تا عاشقت کنم نتونستم ،بغض گلوم رو گرفت اون روز که گفتی برو.

 

 

رفتم چون قول دادم که هر وقت گفتی برو، برم.حالا با یه تیکه ابر تو اسمون دارم همدردی میکنم ساده نبود اما فرصتی نبود.باید می رفتم .شاید داشتم زندگی زیبای تو رو خراب می کردم.شاید داشتم با بودنم کلبه ی ارزوهای تو را ویران میکردم .

 

 

ای همه ی هستی من نمیتوانم نمیخواهم بگویم دوستت دارم زیبا.میدانم که میدانی.موقع رفتن ،اخرین ثانیه ها را میشمرم تا شاید بیایی.

ولی تو وقتی بغض من رو دیدی که قلبم رو شکوندی.من در حسرت نداشتنسوختم اما نمیخواهم تو بسوزی.

 

 

من حتی قدری ناراحت نیستم.برایم عزیزی.نمیخواستم بخاطرآه من اشک از چشمان بی نظیر تو جریان داشته باشد..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 13:15دل گفته هاي alis اليس| |


Power By: LoxBlog.Com